Niekedy sme si mysleli že móda je iba vecou módy. Je to taký svet vo svete. Dnes je ale móda priamo prepojená so svetom podnikania a obchodu. V takmer každej firme môžeme vidieť reklamný textil. Hovoríme o tričkách, mikinách, nohaviciach alebo šiltovkách. Samozrejme tieto sú tie najvyužívanejšie. Výborné zázemie a pestrosť reklamného textilu nájdete na stránkach promodarceky.sk Okrem nich je tu ešte oveľa viac variantov ako prezentovať svoju značku na reklamnom textile promodarceky.sk. Na zásterách, obliečkach, dekách, šatách a mnohých ďalších. Výber je ponechaný na rozhodnutí zadávateľa objednávky. Na reklamný textil sa zmestí oveľa väčšia a objemnejšia reklama ako napríklad na reklamné perá.
Tento typ reklamných predmetov je často využívaný v obchodoch a na festivaloch a rôznych komerčných akciách, kde sa nachádza väčšie množstvo ľudí. Ste tak neprehliadnuteľný a reklama má naraz dosah na široké publikum. Nemusíte pritom robiť nič, iba si obliecť napríklad reklamné tričko a vyraziť medzi ľudí. Príjemný dizajn a cielené informácie sú ako magnet na oko. Zaručene si Vás všimnú a nielen Vás ale aj informácie, ktoré svojím tričkom prezentujete. Toto tričko sa dá použiť z prednej strany ale aj zo zadnej strany. A to je veľká výhoda. Šikovne pripravená reklama bez akýchkoľvek namáhavých činností či otravovania publika. Miesto toho sa reklama urobí sama. A nielen to, ľudský mozog vníma reklamný textil veľmi citlivo.
Je to akási záruka toho, že značka alebo firma je kvalitná a má pozitívne ohlasy. Inak by predsa nikto jej reklamné tričká nenosil. Takže podvedome sú nastavený na pozitívne prijatie reklamy a v budúcnosti sa skôr obrátia na firmu, ktorú považujú za solídnu a profesionálnu ako na neznámu firmu bez preferencií. Obstaranie reklamného textilu je jednoduché, nenáročné a nestojí kopec peňazí. Je teda vhodným typom reklamy aj pre menšie firmy alebo jednotlivcov. Okrem reklamnej funkcie spĺňa ešte jednu funkciu. Keďže textil je predmetom dennej potreby a zároveň je považovaný za módny doplnok, je možné reklamným textilom obdarovať aj svojich klientov či zamestnancov alebo zákazníkov.